دسته‌ها
قیمت دستگاه ازن ژنراتورخانگی

قیمت دستگاه ازن ژنراتورخانگی

قیمت دستگاه ازن ژنراتورخانگی قیمت دستگاه ازن ژنراتورخانگی

قیمت دستگاه ازن ژنراتور خانگی :
ضد عفونی توسط ازن ژنراتور پلاسما سرد :
جهت اطلاع از قیمت لطفا با مدیریت تماس بگیرید .

قیمت دستگاه ازن ژنراتورخانگی

چرا دور و بر خودمون رو ضد عفونی کنیم :
ضد عفونی آب – ضد عفونی هوا – جلوگیری از انتقال ویروس :
در محیط دور بر سیاره زمین پراکنده در هوا و آب و خاک باتوجه به فصل های مختلف و میکروب و باکتری و ویروس های بر اثر تولید کود حیوانات و تولید فضلاب های بیمارستانی و فاضلاب های صنعتی و شیمیایی ویروس ها درحال رشد و تکثیر از راه های مختلف به انسان ها و موجودات زنده برخورد میکنند و این برخورد ویروس ها با موجودات زنده بعضا کشنده و بعضا تبدیل به انواع آنفولانزا ها – خوکی – فصلی – مرغی – کرونا و سایر ویروس های خطرناک می گردد .

پیشگیری از ویروس و انواع بیماری توسط دستگاه ازن ژنراتور پلاسما سرد :
پیشگیری از مبتلا شدن به انواع ویروس ها راه اصلی درمان است تا بخواهیم مبتلا به این ویروس ها بشیم بعدا خودمون رو درمان کنیم .

این دستگاه را می توان هرجایی با خود حمل کرد و در هر مکانی بلافاصله پس از زدن دوشاخه به برق دستگاه آماده تولید گاز ازن است بهترین مکان برای ضد عفونی کردن پشت درب ورودی آپارتمان قبل ورود به منزل می باشد .

قیمت دستگاه ازن ژنراتورخانگی :
اکثر محصولات کشاورزی ها و محصولات سیفی جات و میوه که خرید روزانه ما هست و خیلی راحت از مغازه با دست خود برمیداریم و داخل کیسه میزاریم و همان طور مستقیما داخل منزل میاریم میوه و سیفی جات از بذر تولید تا دست مصرف کننده خوب برحسب نیاز سم پاچی و هم کود دهی میشود و هم موقع کندن میوه جات و سیفی جات از طریق ماشین آلات یا دست مسقیما میکروب و باکتری و ویروس و اثرات باقی مانده کود دهی و سم دهی مستقیما با خرید های روزانه وارد منزل های ما می شود و تا زمانی که بخواهیم آن ها را بشوریم یا حتی برخی از آنها را نمیتوان همان لحضه شست و باید زمان مصرف آن را بشوریم و استفاده کنیم این ویروس ها به راحتی به انسان آسیب های جدی وارد می نماید البته ویروس کرونا که خوب جای خود را دارد.

دستگاه ازن ژنراتور پلاسما سرد در منزل ما می تواند همان کاری که در طبیعت اتفاق می افتد را خودمان در منزل ایجاد نماییم محافظت خودمان در منزل – اداره – شرکت – کارخانه و محیطی که موجودات زنده زندگی میکنند را با استفاده دستگاه ازن ژنراتور پلاسما سرد امکانپذیر است.

قیمت دستگاه ازن ژنراتور خانگی و چگونه محیط را ضد عفونی نماییم :
برای منزل و مطب و دفتر کارو شرکت دستگاه ازن ژنراتور پلاسما سرد با تولید 7 گرم بین متراژ حداقل 30 متر الی 500 متر مربع کافی است و به راحتی محیط را ضد عفونی وپاک سازی از میکروب و باکتری و ویروس می نماید که می تواند انسان ها و موجودات زنده را در برابر ویروس – میکروب – باکتری محافظت نماید و بخش مهمی از استرس های روزمره انسان را کاهش می دهد. همچنین گاز ازن پلاسما سرد می تواند جلوگیری از انتشار ویروس و انتشار میکروب و انتشار باکتری و تشکیل جلبک و تشکیل کپک نماید.

قیمت دستگاه ازن ژنراتورخانگی :
یکی از تولیدات شرکت تمدن آریا دستگاه تولید گاز ازن پلاسما سرد با تولید گاز ازن 7 گرم درساعت است که در حجم خانگی ساخته شده است و تولید گاز ازن می نماید که این دستگاه هیچ گونه هزینه های جانبی ندارد و مصرف برق آن بسیار کم می باشد که هزینه های مصرف دستگاه ازن ژنراتور صفر می باشد و فقط هزینه اولیه خرید دارد.

ازن ژنراتور پلاسما سرد از لحاظ کاربردی در صنایع و مصارف عمومی و مصارف صنعتی و بهداشتی محدودیت ندارد و درهمه زمینه می توان از این استفاده کرد و ازلحاظ عمر قطعات نیز نتیجه مطلوبی دارد و سالها خراب نمیشود و ازلحاظ قیمت تمام شده نسبت به دستگاه های وارداتی یک سوم است و ازلحاظ کیفیت خروجی گاز ازن سرد کلد پلاسما هم نتیایج مطلوب تری دارد .

قیمت دستگاه ازن ژنراتورخانگی :
خرید دستگاه ازن ژنراتور پلاسما سرد از شرکت تمدن آریا بسیار آسان می باشد و تحویل فوری می باشد که بلافاصله پس از سفارش دستگاه آماده تحویل می باشد و محدودیت زمانی یا روزهای تعطیل هم نمی باشد شما در هر زمان حتی روزهای تعظیل هم می توانید دستگاه ازن را سفارش و تحویل بگیرید
کاربرد دستگاه ازن پلاسما سرد : قابلیت ضد عفونی در همه موارد ازن درمانی خانگی – ازن تراپی پزشکی – ازن درمانی برای دیابت – آب و فاضلاب – مواد غذایی – خانگی – آزمایشگاهی – بسته بندی …….

موضوعات مورد استفاده دستگاه ازن پلاسما :

* cold plasma ozone generator
* Manufacturer of ozone generators
* Iranian ozone generator producer
* Disinfect toilet toilet with ozone gas
* Disinfect the kitchen with ozone gas
* Home ozone generator
* Home ozone generator
* Home Ozone Generator
* Household ozone
* Ozone therapy
* Ozone generator for fish farming
* Livestock ozone generator
* Poultry generator ozone
* Industrial ozone generator
* Medical Plasma Cold
* Plasma Cold
* Ozone Generator
* Ozone generator device
* Application of cold plasma in medicine
* Cold plasma technology
* ازن درمانی
* ازن تراپی
* تزریق گاز ازن به استخر آب درمانی
* روش تولید پلاسمای سرد
* آیا اوزون درمانی خوب است
* ازن درمانی چیست
* دستگاه ضدعفونی کننده با اوزون
* دستگاه ضدعفونی کننده اوزون قیمت
* دستگاه ضدعفونی کننده اوزون خانگی
* دستگاه ضدعفونی کننده اوزون ژنراتور
* دستگاه ضدعفونی کننده اوزون
* قیمت دستگاه ازن ژنراتور خانگی
* قیمت دستگاه ازن ساز خانگی
* قیمت دستگاه ازن ساز استخر ماهی
* قیمت ازن ساز صنعتی
* فروش دستگاه ازن ساز خانگی
* دستگاه اوزون ساز چیست
* دستگاه ازن ساز کوچک
* ازن ژنراتور صنعتی
* کاربرد پلاسما در دندانپزشکی
* کاربرد پلاسمای سرد در پزشکی
* دستگاه تولید پلاسمای سرد
* تولید ازن با پلاسمای سرد
* قیمت دستگاه ازن ساز مرغداری
* دستگاه ازن ساز مرغداری
* ضد عفونی سالن مرغداری
* شستشوی دوره ایی سالن مرغداری
* ضد عفونی آب شرب مرغداری
* دستگاه اوزن ساز ازن درمانی
* دستگاه اوزون ساز پزشکی
* قیمت دستگاه اوزون ساز ازن تراپی
* بهترین ضدعفونی مرغداری
* انواع ضدعفونی کننده های مرغداری
* گاز ضدعفونی کننده در جدول
* ازن ساز مرغداری

سایت اصلی شرکت تمدن آریا

دستگاه ازن ژنراتور صنعتی :
شرکت تمدن آریا تولید کننده دستگاه ازن سازایرانی می باشد رزومه این شرکت طراحی و ساخت انواع ازن ژنراتورها در انواع کاربردهای درمانی ازن تراپی – ازن درمانی – ضد عفونی هوا – ضد عفونی آب – استخرهای پرورش ماهی – ضد عفونی فاضلاب – را در کلیه سایزهای تولید با گرم های مختلف 7 گرم درساعت خانگی و 15 گرم درساعت آزمایشگاهی و 25 گرم و 50 گرم و 100 گرم الی 160 گرم و 200 گرم در ساعت و 350 گرم درساعت به صورت پرتابل و سیار می باشد که قابلیت نصب بر روی انواع کامیونت ها سبک و سنگین می باشد.

فروش انواع دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی و خانگی در همه سایز و سفارش ساخت دستگاه ازن ژنراتور پلاسما سرد به سفارش مشتری نصب و راه اندازی و گارانتی 18 ماه

دستگاه ازن ساز کوچک

کمی بیشتر در مورد دستگاه ازن ژنراتور بدانید

درباره این شرکت :
باتشکر ویژه از اعتماد شما به این شرکت :
شرکت تمدن آریا درسال 1384 به ثبت گردیده است و با سالها تلاش و پشتیبانی درخدمت مشتریان عزیز بوده است و خداروشکر تا کنون مشتری ناراضی نداشته ایم انشالله شما هم بااعتماد به محصولات و تولیدات تخصصی 100 % ایرانی این شرکت ازخدمات گارانتی و پشتیبانی این شرکت جزء مشتریان رضایتمند این شرکت باشید باشعار رهبر بزرگ انقلاب اسلامی درسال 1399 ((جهش تولید)) درخدمت عزیزان می باشیم .

باتشکر مدیریت شرکت تمدن آریا :09121435229 یونسی
تلفن دفتر خانم رضایی : 5- 02166849104
تلفن پشتیبانی شبانه روزی : 02166849103
تلفن فکس شبانه روزی : 02166862488

از AdMInQyT234

دستگاه ازن ژنراتور پلاسما چیست ؟
تولید گاز ازن ژنراتور پلاسما سرد یا همان ( cold plasma ozone generator ) واژه پلاسما به گاز اکسیژن یونیزه ‌شده‌ای گفته می شود که درتنظیمات حجم ورودی گاز اکسیژن ومقدار ولتاژ دریافتی راکتور ازن ساز می تواند پلاسما سرد تشکیل می شودکه شرکت تمدن آریا تولید کننده داخلی این دستگاه می باشد.